تمرکز کارافرینان جهان در آمستردام قسمت اول

کارافرینان

تمرکز کارافرینان جهان آمستردام

مجله مذاکره و زبان بدن

 آمستردام شهر گلها شهری که دوبرابر جمعیت خود فقط دو چرخه دارد یکی از زیباترین شهرای جهان که امروزه مورد توجه بسیار شدید استارتاپها و کارافرینان جهان قرار گرفته است.

از دیدگاه بین‌المللی استارت‌آپ‌های آمستردام نشان می‌دهد این شهر با درآمد ناخالص ملی بالاتر از حد متوسط، یعنی چیزی در حدود یک و نیم میلیون جمعیت و حجم سفرهای بین‌المللی میلیونی، هر چه بیشتر به قطب استارت‌آپ‌های تمامی دنیا تغییر وضعیت دهد و البته امید ان می رود که بسیار پویا تر و فراتر از گذشته به پایتخت و مرکز اصلی استارتاپهای جهان تبدیل شود رویایی که دور از دسترس هم نیست.

اما دلایل این مهم را می توان به علت وجود محدودیت‌های کم، ساختار مالیاتی ساده و سهولت مشارکت در کار، کارآفرینان و موسسان تازه‌کاری را که ایده‌های مختلف دارند و یا صاحب ایده هستند بر شنمرد.

\"کارافرینی\"کارافرینی

چشم‌انداز بین‌المللی استارت‌آپ‌های آمستردام موید این مهم است که این شهر با درآمد ناخالص ملی بالاتر از حد متوسط، ۳/ ۱ میلیون جمعیت و حجم سفرهای بین‌المللی میلیونی، هر چه بیشتر به قطب استارت‌آپ‌های دنیا تبدیل می‌شود. آمستردام به‌دلیل وجود محدودیت‌های کم، ساختار مالیاتی ساده و سهولت مشارکت در کار، کارآفرینان و موسسان تازه‌کاری را که ایده‌های تازه دارند، از سراسر دنیا جذب می‌کند.

یکی از کارشناسان استارتاپهای معروف می گوید :

این روزها توجه به استارت‌آپ‌ها در سراسر جهان بسیار زیاد شده است. تامین یک سرمایه اندک اولیه کار چندان سختی نیست، اما رسیدن به جایگاه طراز اول استارت‌آپ‌ها پرچالش است. بسیاری از شرکت‌ها از شهرت آمستردام برای تامین مالی از کشورهای دیگر استفاده می‌کنند، چون مراحل اولیه این کار در این شهر چالش کمتری دارد.» تکنولوژی‌های نوآورانه مثل چاپ سه‌بعدی، راه خود را از این شهر شروع کردند و از مراکز داده و رایانش ابری نیز کارافرینان و استارتاپها هم به شدت حمایت و پشتیبانی کردند و به آن واکنش مثبتی نشان داده اند و یکی از نقاط قوت آمستردام تبدیل شده است.

بعنوان یک مشاور کسب و کار امروز تعدادی از این کسب و کارهای موفق را با هم مروری نموده و تجزیه و تحلیل خواهیم نمود.

اولین لیست من استارتاپی است به نام Peerz:

این استارتاپ فوق العاده به موضوع بسیار جدیدی پرداخته . شاید باور نکنید اما آیا همیشه درگیر این موضوع هستیم که دیگران در مورد ما چه فکری می‌کنند؟

پیرز یک پلت‌فرم است که خدمات ارزیابی تمام و کمالی بصورت آنلاین از ما و به ما ارائه می‌کند. این استارتاپ توانسته توجه افراد بسیاری را در سراسر جهان بخود جلب نماید.

 با استفاده از خدمات گسترده و هوشمندانه و در عین حال متنوع این استارت‌آپ می‌توانیم حتی به دنبال یک کا تازه و یا یک کسب و کار نو بگردیم، شما با استفاده از این استارتاپ حتی می توانید دریابید که آیا شغل فعلی برایتان مفید و یا مورد علاقه شما هست یا نه و چرا؟ و  مخصوصا حتی می‌توانید دریابید که سایر افراد و یا گروهها و یا بیزینسها در مورد شما چه تصوری دارند.

این شرکت در سال ۲۰۱۰ توسط جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان استارت زده شده است و تا کنون توانسته سهم مهم و قابل توجهی از بازار را اذان خود کند.

پیرز یک روش انقلابی و متفاوت و بدیع است برای اینکه افراد متفاوت در سرتاسر جهان بتوانند به دیدگاهی در مورد ویژگی‌های نادیدنی خود دست پیدا نموده ابعاد گوناگون شخصیتی و نیازهای خود را شناخته و به آن دست پیدا کنند آنهم با روشی جدید

پیرز پلت‌فرمی براساس نظرات سایرین و اطرافیان پیرامون فرد است که در نهایت به ایجاد پروفایلی بی‌ عیب و نقص و مخصوصا بی طرفانه، مثبت و سازنده از نقاط قوت و ضعف بدل می گرددتا فرد یا مجموعه ها را به سمت بهبود و توسعه رهنمون می نماید.

مازیارمیرمشاور و تحلیلگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *