زبان بدن بازیگران آمپاس

زبان بدن بازیگران آمپاس

زبان بدن بازیگران آمپاس

بعنوان یک مدرس و مشاور زبان بدن هر هفته یکی از تاتر های تهران را مورد بررسی و نقد قرار می دهم صرف نظر از دکور ضعیف و بازیهای متوسط اما یک ستاره در این تاتر وجود داشت.

که تمامی بار این تاتر و هنر نمایی روی این فرد بود پیک پیتزا فروش یا مهدی صادقی بازی و خندهای بیشتر مردم با رفتارها و بازی های خوب مهدی بود او توانست در بدو ورد ارتباط خوبی با مردم برقرار کند و امتیازی بالاتر از تانگوی سه نفره و یا بامبول اباد و یا چند تاتر دیگری که دیده بودم از من بگیرد .

هرچند در بسیاری از امتیازها کار تیمی باید امتیاز داد اما در امپاس امتیاز من فقط به اقای مهدی صادقی بابت بازی و مخصوصا هنر نمایی و حتی نوازندگی و تقلید صدا و همچنین بازی سازی و بازی های متفاوت و متضاد و خوب و تاثیر گذار ایشان است.متاسفانه بازی و زبان بدن بازیگران این تاتر چنگی به دل نمی زند خنده های گاه بیگاه و خارج از عرف عمه خانم هم بر ضعف کار افزود .

در آمپاس هرچند قرار است یک درس اخلاقی را هم با یک داستان ساده ارائه نمایند اما همه چیز تحت تاثیر مهدی صادقی و در انتهای فیلم به بازی گرفتن نوازنده خوب این تاتر هم  قرار گرفت و صد البته به زیبایی این اثر بیشتر افزود .

در کل مهدی صادقی در کنار همه خوبیهای بداهه گویی هایش اما در زبان بدن دچار نقصهای بسیاری هستند که مخصوصا بیشتر در زوایا و پراکسیمیز و مخصوصا بازی سازی به چشم می خورد در کل مهدی و بازی اور ابسیار دوست داشتم و از همه سروران عزیز تقاضا می کنم حتما این تاتر کمدی و زیبا را ملاحظه فرمایند. و برای همه بچه های این گروه ارزوی موفقیت و پیروزی هر چه بیشتری را مسئلت مینمایم

هرشب ساعت ۲۱ محل اجرا : کریمخان خیابان نجات الهی نبش خیابان ورشو آمفی تئاتر بوستان ورشو تلفن رزرو : ۸۸۸۵۴۶۸۰ – ۸۸۸۵۴۶۷۵ خرید اینترنتی :www.OFF360

 – کارگردان:  علی یداللهی

– نویسنده: آبتین سرافراز

– تهیه کننده: حسین میمنی و رضا پسندیان

– بازیگران: مهدی صادقی، سمیه ثقفی، محمد جباری، آرزو کریمی زند، احسان هاشمی، مهسا گلزاری و با حضور علی واعظی پور

– نور و صدا: فریدون اشکانی نژاد

– مدیر صحنه: مهدی بهرامی

– نوازنده و آهنگساز: امین میر اسکندری

– محل برگزاری: سالن نمایش بوستان ورشو

– زمان برگزاری نمایش آمپاس:  تا ۱۴ مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰

نمایش کمدی موزیکال آمپاس

مطالب مرتبط:

زبان بدن بازیگر

زبان بدن یک عاشق چه می گویدBody language tells a lover

جملات تاثیرگذار انتونی رابینز

تحلیل فیلم HER

تحلیل زبان بدن فیلم fading gigo

THE BUCEKET LIST آخرین لیست قبل از مرگ

زبان بدن بازیگران آمپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *