متن سخنرانی در انجمن روابط عمومی

متن سخنرانی در انجمن روابط عمومی

متن سخنرانی در انجمن روابط عمومی

نوشته دکتر مازیار میر محقق و پژوهشگر

tell : 09198718767

mazyarmir.com@gmail.com

https://www.aparat.com/mazyarmir

https://www.aparat.com/zabane_badan

https://t.me/Iranian_leadership_school

https://www.instagram.com/mazyare_mir

https://www.instagram.com/mazyare.mir

https://www.linkedin.com/in/mazyarmir

در ابتدا باید یادی کنم از استاد بزرگوارم جناب دکتر حمید نطقی که پیرامون روابط عمومی اگر حقیر بایسته هایی دارد فقط از این مرد بزرگ دارم روحشان شاد

در روابط عمومی مدرن من سالها است روی یک نکته در حال تمرکز هستم و ان هم فصل مشترک ارتباطات کلامی و غیر کلامی و نقش ان در عرصه روابط عمومی نوین است.

متن سخنرانی در انجمن روابط عمومی

مطلبی که سالها است روی ان بصورت تیمی در حال کار هستیم و معمولا زیاد در کشور تمرکزی بر این مطالب وجود ندارد  و مخصوصا تکیه بر تکنیکهای حلقه اتش برای مدیران روابط عمومی ها که یکی از الزامات اساسی روابط عمومی جهان امروزی است

زبان بدن و ارائه یک زبان بدن حرفه ای در سخنرانیها مصاحبه ها و فیلمها و خبرها که معمولا به ان اصلا توجهی نداشته و نداریم و این مهم یکی از فاکتورهایی است که در پس زمینه هر کمپین روابط عمومی موفق قرار دارد؛ مفهومی که باعث می‌شود پیام‌ها  بسیار  بسیار بیشتر جلب توجه نموده و به یاد ماندنی و حتی ابدی شوند و این نکته مدتها است در روابط عمومی ها کلا به دست فراموشی سپرده شده است.

مسئله دیگر تفکر خلاق  در مذاکره و ارتباطات کلامی و غیر کلامی ما است که حتی می تواند منجر به تولید ایده بزرگ شود و این هم یکی دیگر از نیازهای ضروری روابط عمومی‌ خلاق است چراکه پیام‌ها باید از طریق یک محیط رسانه‌ای شلوغ، تاثیر خود را بر روی نگرش و عقاید مخاطبان هوشمند و امروزی و جوان و نوجوان میانسال و پیر و زن و مرد  بصورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر خود را بگذارد و….

…..باید اذعان نمود که همه شرکتها و سازمانها و موسسات و حتی افراد نیازمند آن هستند تا برای خارج شدن از یک رویه عادی و عبور از عادتها و روزمرگی های بوجود امده در حین کار و مخصوصا برای رسید به تعالی در روابط عمومی و همچنین بهبود و یا اصلاح رویه های موجود به یک دستورالعمل ساده روی اوریم و ان این است سوال؟

اری ما باید پیوسته از خودمان و دیگران و حتی از مخاطبان فراسازمانی هم درباره ایده هایمان و ایدهایشان بپرسیم آری فقط باید پرسید و حتی با ازمون و خطا با سرعت پیش بسوی بهتر نمودن رویه ها و ایده ها و رفتارهای سازمانی بپردازیم .

خواهش می کنم از مدیران و همکاران خوب در روابط عمومی پیوسته  تفکرات اولیه خود را با یک همکار و یا دوست و یا در یک اطاق فکر حرفه ای حتما مطرح فرمائید.

نویسنده به شدت معتقد است  که همیشه در اطاق فکر به سوی اندیشه‌ های فراتر از ایده‌های اولیه خواهیم رسید و در نهایت به بهبود وضعیت موجود و  ارتقاء و حتی تولد برخی خلاقیت‌های جدید کمک شایان توجهی خواهیم نمود…..

سرفصلهای دیگر این سخنرانی

سیستمهای جدید اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها  

 مراسم و مناسبت ها با روشهای نوین و اجراهای متفاوت

 افکارسنجی شامل  ارتباط مستمر با مخاطبان سازمان و بررسی دیدگاهها و سنجش افکار عمومی  مخاطبان سازمان ، رسانه ها و نخبگان از طریق

 تبلیغات و انتشارات 

روابط عمومی الکترونیک با رویکردهای نوین….

مازیارمیر مشاوروتحلیلگر

مقالات مشابه:

دوره روشهای نوین روابط عمومی

زبان بدن درروابط عمومی چگونه است

تاثیر زبان بدن در ارتباطات مدیر روابط عمومی چگونه است؟

مذاکره،زبان بدن برای مدیران روابط عمومی

جملات تاثیرگذار انتونی رابینز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *