همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید

همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید

همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید

همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید با حضور  و حمایت وزیر محترم صنعت معدن و تجارت و وزارت مطبوعه و همچنین مسئولان استادان صاحبنظران و فعالان عرصه تولید به همت موسسه مدیریت تولید پارس روزهای هجدهم و نوزدهم آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی رازی برترین سالن همایشهای  پایتخت برگزار می شود.

 جناب مهندس باقری دبیر اولین همایش مدیریت و مهندسی تولید مهمترین اهداف برگزاری این همایش را برای ما فراهم سازی محیطی مناسب به منظور طرح نظرات مدیران و دست اندر کاران تولید،ارتقا دانش و شایستگی مدیران تولید از طریق ارائه و انتقال درس آموخته ها و تجارب ، تبادل راهکارهای خلاقانه و نوآور در رفع موانع تولید و همچنین آشنایی و ارتباط بین سازمان های تولیدی و شرکت های مختلف در جهت بکارگیری ظرفیت های برون سپاری یکدیگر بر شمرد و همچنین  این همایش حول ۲۰ محور با رویکرد تولید در تمامی بخش های اقتصادی از جمله ثبات ارز و تحریم در زنجیره ی تولید ، مدیریت مهندسی ارزش و … برگزار خواهد گردید.

ادامه

مهندس باقری  همچنین با اعلام برگزاری ۶۰ کارگاه آموزشی و نمایشگاه جانبی در حاشیه این همایش اظهار :۱۸ نفر از اساتید و اعضای هیت علمی دانشگاه های معتبر کشور در این همایشحضور خواهند یافت.

وزارت صنعت معدن تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اتاق بازرگانی ایران، بانک صنعت و معدن، خانه صنعت معدن و تجارت، اتاق تعاون و اصحاب رسانه و صداو سیمای جمهوری اسلامی و …… از جمله حامیان این کنفرانس بین المملی هستند.

حضور اینجانب در این همایش بین المللی بعنوان سخنران مایه افتخار افتخار و سر افرازی بوده و برای مهندس باقری عزیز و گرامی از خداوند منان مسئلت می نمایم.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت و برگزاری اولین همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید می توانند به سایت www.ipmec.com  یا شماره مستقیم جناب
مهندس اکرمی ۰۹۱۲۲۹۷۷۸۲۲-۸۸۹۱۴۱۲۹-۸۸۸۵۲۹۶۴ تماس حاصل فرمائید.

هیچ چیز وهیچ کس آنگونه که به نظر میرسد نیست برگرفته از  کتاب زبان بدن دکتر مازیار میر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *