چگونه همسر خود را عاشق کنیم قسمت دوم

چگونه همسر خود را عاشق کنیم قسمت دوم

چگونه همسر خود را عاشق کنیم قسمت دوم

این مطلب ادامه مقاله چگونه همسرم را عاشق کنم قسمت اول میباشد

چگونه همسر خود را عاشق کنیم

مازیارمیر

چگونه همسر خود را عاشق کنیم

مازیارمیر

ناهار چیه شام چیه غذا چیه  …

غذات رو گاز صدام نکن من خوابم حال ندارم حوصله ندارم…

وقت ندارم من ….من دارم میرم خونه دوستام  یا من دارم میرم خونه مامانم …..

اینها حرفهای یک همسری است که دیگر عاشق نیست برخی هم وضعشان وخیم تر است اینها اگر نخواهم بگویم زنگ خطر است اما علامتهای خوبی نیست برای اینکه این علامتها را از زندگیمان پاک کنیم چه باید کرد؟

بمن می گویند دکتر میر سالها است با همسرم مانند خواهر برادر شده ایم…. و این اوج بدبختی یک زن و مرد است فرق نمی کند و شاید بسیاری فقط علل روانی را دلایل عمده ان بر میشمرند اما تاکنون از نقطه نظر یک رفتار شناس حرفه ای به این امر نگاهی داشته اید ایا زبان بدن خود و همسر و کودک دلبندتان را می شناسید؟

لطفا پیرامون زبان بدن بیشتر مطالعه فرمائید؟

عاشقانه

کمی به خودمان برسیم 

آنچه مردان می بینند برایشان بسیار مهم است. و در آنها کشش یا دافعه ایجاد می کند در حالیکه خانم ها با مغز خود عشق می ورزند مردان از طریق آنچه می بینند مجذوب می شوند. بسیار مهم است که خود را برای همسر خود سرحال و جذاب نگه دارید. بعد از ازدواج شما یک مسئولیت مهم داریدکه نباید با خود خواهی از زیر آن شانه خالی کنید. باید خود را آراسته کنید، باید از نظر بدنی متناسب باشید از پوست و موی خود مراقبت کنید و از نظر روحی فردی پرانرژی باشید.

همه این کارها نه تنها به دوام زندگی زناشویی شما کمک می کند بلکه سبب اعتماد به نفس بالای شما می شود.

اگر چه بهتر است در اجتماع با سلیقه همسر خود رفتار کنید ولی شما به عنوان زنی جذاب، خوش تیپ، باوقار، باعزت نفس بالا، شیک و مرتب سبب اعتماد به نفس بالای شوهر خود خواهید شد. و در این میان زنان دیگر کمتر می توانند در مقابل چشمان همسر شما دلربایی کنند. و البته فراموش نکنید به گونه ای لباس بپوشید که نظر مردان دیگر به سمت شما جلب نشود چون در رابطه شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.


توصیه مبکنم حتما مقاله زبان بدن لوند را مطالعه فرمائید


 

نیازهای مزاجی و ذهنی همسرتان را درک فرمائید

در حالی که برای حفظ همسر خود تلاش می کنید نباید از نیازهای احساسی و فکری همسر خود غافل شوید. رنگ مورد علاقه او، خواندنی های مورد علاقه اش، فیلم ها و کتاب هایی که دوست دارد همه را باید بدانید و هر از چند گاهی او را غافلگیر کنید و یکی از آن چیزهایی که به آن علاقه دارد به او هدیه بدهید. طرز تهیه خوراک، دسر و یا نوشیدنی مورد علاقه او را پیدا کنید و آن را برای وقتی که از سر کار به خانه بر می گردد حاضر کنید. خود را با آنچه دوست دارد و دوست ندارد و حوصله او مطابقت دهید.

همه انسان ها تمایل دارند خود را در ظاهر خویشتندار و فردی که به فکر دیگران است نشان دهند ولی در عمل همه ما در نهایت افرادی خود خواه هستیم و قبل از هر کسی به خود اهمیت می دهیم بنابراین اگر همسر خود را به اندازه کافی (نه بیش از حد) نوازش کنید او را به خود وابسته کرده اید.

بسیار به همسرتان احترام بگذارید

بسیاری از خانم ها فکر می کنند بزرگترین نیاز مردان به آنها نیاز جنسی است ولی در حقیقت این است که آنها بیش از هر چیزی احتیاج به احترام آن هم از شریک زندگی خود دارند. با او به گونه ای صحبت کنید و همینطور به گونه ای رفتار کنید که شوهرتان احساس کند برایش ارزش زیادی قائل هستید.

همیشه بدنبال راههایی برای افزایش اعتماد به نفس همسرتان باشید

مردها برخلاف ظاهرشان همانند کودکان هستند که می خواهند از آنها تعریف و تمجید شود. اعتماد به نفس او را با تایید تصوراتش نسبت به خودش تقویت کنید. این کار شما سبب می شود او همه چیز را با شما در میان بگذارد. با صداقت و گاه با زیرکی همه رفتارهای خوبش را به او بگویید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید سبب می شود احساس خوبی در او ایجاد کنید.

او راتشویق کنید

وقتی همسر شما تلاش می کند مشوق او باشید. و بگویید که به او کاملاً ایمان دارید. حتی اگر همسرتان خرابکاری کرد به جای اینکه در مقابل او قرار گیرید و او را سرزنش کنید بگویید دفعه بعد حتماً موفق می شوی. از همسر خود به خاطر تلاشی که کرده است قدردانی کنید. این کار باعث می شود عصبانیت او تخلیه شود و رفتار بدی که احتمالاً با شما خواهد داشت خنثی شود. مردها وقتی که از همسر خود احساس برتری می کنند امنیت را حس می کنند بنابراین سعی کنید این گونه تظاهر کنید.

حتی اگر با همسر خود اختلاف نظر اساسی دارید هیچگاه از کلمات بد و خشن استفاده نکنید چون این کار صدمات جبران ناپذیری به روابط شما می زند.

چگونه همسر خود را عاشق کنیم قسمت دوم


آموزش آیین سخنرانی و سخنوری


حساس باشید

در رختخواب نسبت به همسر خود بسیار حساس باشید. وقتی مربوط به مسائل جنسی می شود مردان بسیار حساس می شوند. اینکه مردی نتواند همسر خود را ارضاء کند بسیار او را دلسرد می کند. اگر ناتوانی او را در روابط جنسی آشکارا به نمایش بگذارید مانند این است که بدترین ناسزاها را به همسر خودنسبت داده اید. نتیجه این کار کاهش قدرت و اعتماد به نفس همسر شماست و روابط شما از این هم بدتر خواهد شد.

از قدرت و عملکرد همسر خود تعریف کنید و به او بگویید که وقتی با او در رختخواب هستید احساس خوبی دارید. بدین ترتیب او را تقویت کرده اید و روحیه ای خوبی خواهد داشت و شما هم از این رابطه راضی تر خواهید بود.

تجربه کنید و از آنها استفاده کنید

لباس زیرهای جذاب و زیبا بخرید تا همسر خود را تحریک کنید. آنگاه نسبت به او بی تفاوت باشید اگر همسرتان ابراز تمایل کرد به او اجازه دهید. اگر از بعضی کارها او خوشتان نمی آید یا بعضی کارها را به خوبی نمی داند با زیرکی به او بفهمانید حتی می توانید با اشاره یا با دست خود به او بفهمانید که چه بکند یا می توانید بگویید اگر اینکار را بکند بهتر است و در عین حال از او تعریف کنید و بگویید که به خوبی این کار را انجام می دهد.

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

لطفا  مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن یک عاشق چه می گویدBody language tells a lover

آموزش زبان بدن از دروغ تا واقعیت

آموزش زبان بدن و مذاکره

زبان بدن آرایش قسمت اول

زبان بدن خفاش شب قسمت اول

کارگاه یک روزه ارتباط موثر و زبان بدن ویژه خانمها

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ

زبان بدن فیلم تایتانیک قسمت اول

زبان بدن

زبان بدن (تعابیر)

اصول و فنون مذاکره / مذاکره

اصول و فنون مذاکره / سازش

اصول و فنون مذاکره / روابط دوستانه

چگونه همسر خود را عاشق کنیم قسمت دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *